onsdag 27 oktober 2010

Nu är det dags!


Samlar kraft till att börja packa inför resan till Malmö imorgon!
I fyra dagar ska jag lämna familjen, och umgås med min syster och hennes familj!

Jag fyller år på söndag, och som present har jag fått en musikalupplevelse av min syster,
och den ser jag mycket fram emot! Dessutom ska jag träffa min vän Ewa och min vän Jessica.
Som om nu detta inte vore toppen nog, så har vi lyckats ordna det så bra, att vår storebror
kommer att sammanstråla med oss på fredag - verkligen roligt!

Av svärmor, mamma och Owe har jag fått "spending money" i present, så just nu känns det alldeles fantastiskt roligt att få åka på en riktig lyxhelg utan att vända på slantarna!

♥TACK SNÄLLA NI♥

Jag HAR frågat om lov, om man får åka på en sån här resa även om man är sjukskriven.
Det får jag. Läkaren sa tom att det är bra för mig!
Tror jag också!

Nu krävs egentligen bara att jag mobiliserar lite kraft till att färga håret!
Mitt HATOBJEKT numero uno!!!
Bäst jag sätter igång!
...men först ska jag gå och kolla vad fanken hunder håller på att gnaga på?!

(Men förbajjat!!! Tror ni inte han har gnagt sönder fjärrkontrollen till TV:n! Grrr!)

Kan tro att det kommer ett inlägg efter helgen, med go´bitar från resan!

5 kommentarer:

  1. Grattis i förskott och ha en toppenhelg! er fram emot att höra om den sen. och att vi får komma å hälsa på :)

    SvaraRadera
  2. ja det skulle vara kanoners! mums mums!

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart att åka iväg och bara njuta, det är du värd! Du är saknad på kantarellen så vi håller tummar och tår att denna resa gör susen!
    Kram! /Liza och Maiken

    SvaraRadera
  4. Tack Liza, och välkommen hit:-) Mmmm... det är verkligen mysigt att träffa min syster, bror och gamla vänner! Tack snälla du för omtanken, snart är jag nog på gång igen!

    SvaraRadera
  5. Och det var SÅ härligt att få se dig igen! Kort men gott att träffas. Hoppas övriga helgen varit toppen för dig.
    KRAM och tack å Filippas vägnar för underbara teckningar från killarna

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)