onsdag 6 oktober 2010

Pigg?!

Jag trodde i min enfald att Bellman skulle bli en spak, loj och medgörlig jycke,
i och med att han fick börja jaga på helgerna...

Jisses vad fel jag hade!

Han vill ut EXAKT HELA TIDEN!
Han rantar av och an, knuffas och smågnäller...
Jakten har inneburit att han börjat utveckla en hel del muskler också, och således blivit ruggigt stark.
När jag går ut med honom så drar han som den värsta arbetshäst,
och jag orkar nästan inte hålla honom!

Hund toknosandes på väg ner i dike...

Toknosande hund i dike...

  
Den vanligaste vyn för närvarande...

Hunden är aspigg...
Jag är knastrött!

Min kropp skriker NEJ till det mesta just nu!
Är hemma denna vecka - doktor nästa vecka...
Så är det...

Hunden och jag är nog en halvrutten kombination för tillfället...

4 kommentarer:

  1. usch vad jobbigt. till råga på allt så är det ruskigt väder ute dessutom... :(

    krya på dig och lasta på lite vikt på hunden så han inte är så pigg och snabb. ;)

    SvaraRadera
  2. Bamsegympan börjar på Lördag! :P
    9.30 på vega

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att du ska må bättre snart! Kram.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)