fredag 22 oktober 2010

En bra dag:-)

Riktigt kallt i morse!
Trots detta tog jag och Bellman en lång promenad i kylan, och då jag kom hem fick jag
duscha varmt, för jösses vad jag hade blivit frusen!!!

Hade fått en inbjudan av Camilla och Vidar att komma och fika!
Hon hade bakat extremt goda cup-cakes, som formligen smälte i munnen!
Önskar att jag hade förmågan att baka så villigt och lyckat...

Extra roligt var det att Maria med sin lilla Helmer var där också!
Äntligen fick jag se denna lilla person som jag och Alfons längtat 
sååå efter att få träffa hela hösten!

Kram och tack för en mysig fikastund, hörrni!
Den satte verkligen guldkant på den här veckan!

När jag hämtat pojkarna så hyrde vi en film som vi satte oss att se
medan en snöstorm yrde upp utanför fönstret.
Vi satt och myste i soffan alla tre, men efter en stund kröp en fjärde individ upp och
trängde in sig hos oss...
Det var Bellman. Han får ju inte vara i soffan men det var så mysigt att ingen av oss
kunde med att jaga ner honom!

Pst... säg inget till Peter;-)

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. det är ju kanonmysigt med vovvar i soffan och sängen. såklart om dom inte är där så ofta.. :)

    kommer ni imorn på bamsegympan? jag vill ju träffa dig. se hur du mår och så.

    kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha du tror inte att Peter läser din blogg ibland?

    SvaraRadera
  3. hur länge kommer du bara gå hemma? jag tänkte om vi kunde hälsa på dig någon dag. det ser ju så mysigt ut hos er =)
    vill såklart träffa dig och inte bara se på utsikten... haha!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)