torsdag 7 oktober 2010

Trösthandla.

Såg i tidningen häromdagen att en viss skoaffär sålde skinnstövlar för 995:-
Priset var rätt OK (även om 1000 kr på nåt till mig själv känns hutlöst) men det finfina med dessa stövlar var att de fanns i 4 olika skaftvidder!

Jag har länge önskat mig ett par fina stövlar.
Jag menar, jag är ju snart 42 år gammal, och när man nån gång då och då ska på fest, restaurang eller bara vill klä upp sig lite och kanske ha kjol, är det ju inte kul med gympaskor,
vinterkängor eller crocs!
Oftast är de stövlar jag provar dock för smala i skaften för mina,
låt oss kalla dem, "muskulösa" vader;-)

Jag är ju faktiskt vuxen!

Så jag köpte stövlarna!
Helt crazy!
1000 spänn!
Till mig!

Jag är toknöjd med stövlarna men...
jag kan inte riktigt komma över att jag kanske ändå trots allt...

eeeh... trösthandlade lite?

5 kommentarer:

  1. Men var hittar man stövlar i 4 olika skaftstorlekar?? Gällde det även fotstorlek?? Jag menar ...för mina 35or med klumpedumpvader??

    =)

    SvaraRadera
  2. Hehe... Olika skostorlekar är ju inge nytt precis;-) Men dessa med varierade skaftbredder fanns på Frövi!

    SvaraRadera
  3. du var värd dom där skorna, lita på mig! <3

    SvaraRadera
  4. Du är säkert skitsnygg i dem! Håller med Sandra. Ibland måste man spendera lite åt sig själv. DET ÄR DU VÄRD!

    SvaraRadera
  5. haha, ja då måste du verkligen hålla dom borta från bellman :)

    ta med storebror ni, det går bara fint. vi ska väl mjukstarta bara lite. vi lär väl presentera oss och så och köra lite bamsebana och lekar. kommer bli skoj. :)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)