söndag 10 oktober 2010

Min vän.

Jag har en gammal god vän som också bloggar...
Nu har hon klätt sin blogg i höstskrud,
och den blev SÅ FIN att du bara måste titta!

Jag segstartar dagen idag med sovmorgon, facebook och kaffe...

Orken tryter dock fort...
Igår vaknade jag på gott humör, sjöng tom i duschen. Sen följde jag Alfons
på det första passet "Bamsegympa", varefter vi handlade lite fika till en
kompisdate som grabbarna skulle ha.

Innan vi var hemma var jag helt färdig...
Arg och hade tungt att andas...

Senare på kvällen kom goda vänner på snack-och-snacks.
En riktig vitamininjektion då det alltid är lika mysigt då dom besöker!

I det stora hela tycker jag att helgen varit ganska OK...

Kanske det vänder nu?!

1 kommentar:

  1. Åhhh, du är för snäll - goa gumman. Tack för att du finns, kanske piggar posten upp dig i veckan =)

    PUZZ

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)