onsdag 21 juli 2010

Jag har en storebror!


Tadaaa, här är han...

Min storebror Jan!


Det kanske inte är så märkvärdigt att ha en storebror,
men det är märkvärdigt att få en när man är 41 år gammal...

Vi har samma pappa, men har aldrig haft kontakt förrän i höstas,
då jag tog kontakt med Jan på fejjan!
Sedan dess har vi skrivit lite mejl och så,
men i måndags kom han alltså och hälsade på oss!

På motorcykel kom dom, Jan och sonen Kevin, ända från Norge.
Jag tycker att det är stort!

Nu är jag alltså inte bara en mallig moster till lilla David, utan också en
"kjempestolt tante" till Kevin:-D
(ok, jag stavar förmodligen som en kratta på norska?!)


Nu kan jag dessutom presentera ännu en
kusintrio i världsklass...Alfons - Kevin- Johan

Det är så himla roligt att ni varit och hälsat på!
Tack för att ni tog er tiden och gjorde er besväret att åka så långt!


Och när ni åkt, och jag hörde signalhornet ute på E12...

...då log jag brett:-D









5 kommentarer:

  1. Annika johansson22 juli 2010 kl. 11:43

    Såå roligt .Jag är jätte glad för din skull.
    Store bröder är så bra att ha.
    som jag brukar säga: Dagen i dag den är Din.
    Annika

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)