söndag 24 oktober 2010

Skidsäsongen är här!

Jag begav mig till slut ut för att plocka ihop studsmattan...
Precis som förra året, då ett rätt så tjockt is-och-snötäcke gjort arbetet lite extra slitsamt...

Johan letade fram sina skidor och pjäxor,
skidsäsongen är här!


Johan: "Åh vad jag längtar tills skidskolan börjar!"



Värsta Vasaloppsstilen!

Åsså en liten "paus";-)


Bellman verkar också barnsligt förtjust i snön...
Vill ut HELA tiden. Att han sprungit 16 kilometer i skogen på morgonen
tycks inte vara nåt hinder, han vill ut och busa mer i snön:-)

Ska vi tro att snön stannar nu eller...?!


3 kommentarer:

  1. ja det är underbart med barn och snö. så kul att dom gillar den! jag tycker gott att hösten kan få vara kvar ett tag till innan vintern kommer.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder här väntar vi fortfarande på snön. Mina "barn" eller skall vi säga ungdomar, fnyser bara om man prata om skidåkning.

    SvaraRadera
  3. gud vad det ser harligt ut, lyllosar. Vara solrosor slog ut forra veckan :(

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)