tisdag 2 mars 2010

Vilken överraskning!


Kolla vilken fin present jag hade i brevlådan idag! Världens bästa Tant vet verkligen hur en vän ska muntras upp! Tack fina fina fina Ewa:-D Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta, men jag är väldigt glad. Halsduken är helt underbar och "snyggpillren" kan komma väl till pass... Bäst jag inte äter för många - då blir jag väl kaxig;-)
Kan också säga att två själar hade samma tanke - bara att den längst norrut inte fått tummen ur ännu...
Tack vännen!

3 kommentarer:

  1. Åh, det var så lite! Kändes som du behövde lite värme i kylan. Snygg är du redan, jag har fotobevis!

    KRAM på dig vännen och du... vi ses till sommaren. Hos dig eller mig?

    SvaraRadera
  2. WOW!!!!!!!
    Vilken sida du fixat! Supersnyggt och ÄLSKAR givetvis fotot du börjar med.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack!!!:-D
    Det är svårt att hitta en mall som man helt gillar, det är alltid nåt jag vill ändra... Den här är lite för "grå" men rätt så snygg och stillsam. Föttena tillhör minstingen, och är ett av de alster vi lekte fram härom kvällen med kameran!

    Puss o kram (fast på håll... jag var magsjuk inatt...)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)