torsdag 4 mars 2010

Vad håller jag på med!

Finner mig själv sittandes framför datorn, och vad gör jag? Kollar efter hundvalpar på blocket! Har jag blivit sjuk i huvet???

Vi har fått låna Molly i några dagar nu, och vi är ju hela familjen lätt förälskade i henne - även om hon är SKITJOBBIG när hon smiter! Så idag läste jag i J´s veckobrev att dom pratat om känslan "kär" i skolan. Vi pratade lite om det, och J menade att han inte var kär i någon men att han älskar många. Han hade ritat en bild av sig själv där han klappade Molly, för att beskriva känslan!

På den vägen är det... Klart pojken ska ha en hund!

Jag kanske inte ska bli allt för ivrig nu?! (Fast på blocket fanns det en söööööööööt stövarhanne i Skellefteå... vars föräldrar hade goda jaktmeriter... det skulle nog P gilla...)

Gud vad knasig jag är... klart vi inte ska ha en hund!!! Fast..........

2 kommentarer:

  1. Joooooooo!!!!! KLART ni ska ha HUND!
    Guuuuuud så jag saknar Varga. Hund, det är kärlek, kravlös kärlek alltid, ALLTID och ditt ego för värsta trippen. Mys i sängen och du... smörj in fötterna med fet salva på kvällen, lägg dig i sängen under täcket och stick ut fötterna och låt hunden gå loss.... SÅ SKÖNT. Nästan som en....

    SvaraRadera
  2. FÅR värsta trippen ska det vara! =)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)