torsdag 4 mars 2010

Biblioteket.

Jag har fått F-L-E-R-A krav från bibblan på ett gäng böcker som vi lånat... Pinsamt!
Nu slog det mig att jag skulle plocka ihop dom innan vi hämtar J i skolan, så vi äntligen kan lämna tillbaks dom.
Men hittar jag alla?

NEJ!

Usch vad slarvigt av oss!!! Vi borde få stå i skamvrån hela familjen...

Nej, det är bara att leta vidare! (Befarar att detta kommer att leda till nån typ av städinsats - det är jag inte alls sugen på... Å andra sidan bör man göra nåt nyttigt när det VAB:as?!)

3 kommentarer:

  1. Inget ont som inte har något gott med sig =)

    SvaraRadera
  2. Oj oj, snart är det lika illa som för mig.

    SvaraRadera
  3. Hittade alla till sist (och dammsög golvet) och bad gubben ta med dom ikväll när han handlade! Mission accomplished! (Hur det nu stavas?)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)