onsdag 3 mars 2010

Typiskt!

Känns lite pinsamt faktiskt... Igår, vid lunch, ringde jag jobbet och sa att nu är A frisk så jag kommer imorgon! Under seneftermiddagen och kvällen blev han knallförkyld och kinkig, och under natten hostade och snörvlade han som sjutton! Till råga på eländet åkte jag själv på magsjuka!!! Det var ju bara att ringa 6:15 och säga att jag blir hemma ett par dar till....

Jag mår bättre - ingen matlust direkt, men det gör ju inget. Har fortfarande magkramp, men det är ingen fara. A, däremot, blir bara snorigare och hostigare... Får se om fredag kan bli en jobbardag eller ej... Hoppas!

En rolig sak som hänt är att A och jag gick ihop om ett "We sing". Typ "Singstar" fast till Wii! Pappa P köpte med det hem i eftermiddag. Ganska kul, fast inte helt lättfattligt... Kan bli svårt för ungarna att spela det själva?!

Vad tycks om nya layouten? Jag är själv rätt så nöjd, även om den kanske är i "gråaste laget".

De synnerligen fina fossingarna är A´s.
Undrar hur länge man ska tycka att dom är "to die for"?

Antagligen inte så himla länge till... ;-)

3 kommentarer:

  1. Har mailat dig en länk till alla färger som finns så kan du få andra färger än de som finns att välja på sidan.
    Bara att välja och vraka =)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha, nej du kommer nog inte att gulligulla dom när han kommer hem från skolan med stinkande fötter. haha

    Krya på er!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)