onsdag 24 februari 2010

Vintern so far...

Man tappar ju lite sugen...

I morse var det -34 grader!
Nån sa att vi haft dryga 70-talet minusgraderdagar efter varandra, och att vi är LÅÅÅÅNGT ifrån rekordet på 163 dagar nån gång på 50-talet.

Jag hoppas verkligen inte att vädergudarna är ute efter nåt Guinessrekord i år!

Jag skiter i köldrekord!

Jag hatar den här j***a kylan. Min bil hatar den här j***a kylan. Vår katt hatar den, och har gått och gjort "sitt" på lådan de senaste veckorna isf utomhus... (förutom förra veckan då hon helt frankt kastades ut, läs förgående inlägg..)

Jag undrar om det finns nån gräns, vid vilken man med gott samvete stannar hemma från jobbet av den enkla anledningen att det inte är vettigt att vistas utomhus?!

Borde inte -34 grader vara väldigt nära en sådan eventuell gräns?!

Jag står inte ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)