lördag 6 februari 2010

Lugn kväll!

Jag shoppade som en tok på stan idag. Åkte med morsan en sväng på några timmar, och inhandlade allt från, knasiga presenter till världens bästa lilla D, till panelgardiner och en stekpanna. Däremellan handlades också kläder till barnen samt några presenter till J som blir sju år nästa vecka. Konstigt att det skulle visa sig så enormt svårt att handla presenter till mitt eget barn?! Erfor samma sak runt jul... jag drabbas av en skräck att han inte ska gilla grejjorna jag köpt och att han ska bli besviken! Det gick ju bra med julklapparna så förhoppningsvis går det bra på födelsedagen också?! Hur som helst blev jag helt knäckt av shoppingturen - tur att det inte är allt för ofta det blir av...

Nu lägger sig lugnet i vårt hus hoppas jag. Jag har förberett lite tzatziki och grönsaksstavar för mig att mumsa på ikväll - det måste väl ändå vara ok, även om man egentligen bara ska få dricka pulverdrinkar?! Grabbarna får lite mer "vanligt" framför-tv-och-melodifestival-snacks! Pappan har vi skickat till en kompis för lite målning, whiskey och övernattning. Det blir säkert mysigt för dom!

Klart slut, vargtjut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)