torsdag 18 februari 2010

Slarv...

Det har slarvats med p-pillerna i det här hushållet! Nu gäller det att vi sköter oss snyggt så att det inte blir tillökning i familjen igen... Men det är ju så svårt att komma ihåg dom, de ska tas regelbundet, inte hoppas över å så där! Sterilisering borde kanske övervägas, men verkar lite väl radikalt?! Småttingar är ju i och för sig gulliga, men jobbiga! Vi är ju så nöjda som vi har det...

P-pillret svaldes dock med lite filmjölk ikväll! Hoppas inte att det var försent...

Jag vägrar lyssna på en ylande och tokpilsk katta i natt, så...

Ikväll åker hon ut!

6 kommentarer:

  1. Nej nej nej! Släng dem! En liten tjej vore väl Qul.
    TACK för så himla gulligt samtal ikväll. Vi låg i badet. Filippa fick lyssna och blev lite småmysig och sa: ..... mamma.... jag är kär i honom! =)

    Däremot var vi osäkra om han fick en "Storken kommer till Skånebok" eller något annat.
    Alzheimers =)

    SvaraRadera
  2. Jo det var "Storken" och en målarbok med flaggor, vilket var ganska lustigt... Jag hade nämligen köpt en kartbok med flaggor i eftersom jag anar att flaggor skulle kunna roa honom! Lyckträff, han blev jättenöjd! Tack ska ni ha!

    SvaraRadera
  3. Släng nu pillrena =)
    Njut av systerson. KRAM

    SvaraRadera
  4. släng pillren. jag hörde ju ändå idag att ni skulle få en bebis :D

    SvaraRadera
  5. Ja Zandra... Att vi "skulle få" och att vi skulle "hälsa på" en bebis rimmar ju i alla fall! He he he!!! Jag nöjer mig med systersonen numera;-)

    Vilken fin bok du hjälpt A med idag förresten! Han är såååå stolt och vi har fått läsa den massvis av gånger - den har även fått en fortsättning!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Tjena pinglan. Strunta i p-pillerna vettja! Gå in på www.fototriss.blogspot.com och läs på. Om du fortfarande inte förstår skriver jag en utförlig lista på hur du ska gå tillväga! Lycka till!!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)