onsdag 3 februari 2010

Småstjärnor!

Hämtade "tidigt" idag, men... Just som vi skulle hämta J på fritids, var dom i färd att träna inför "Småstjärnorna" som går av stapeln om ett par veckor. En bussig pedagog lät J träna först så att vi kunde åka hem sedan. J, som ska uppträda som Måns Zelmerlöv i Cara Mia, sa att jag kunde kolla om jag ville, men jag sa att jag hellre väntar och ser när det är på riktigt. A, däremot ville gärna titta. Jag väntade i korridoren, och efter en stund kom A tillbaka med en ganska salig blick... Var det bra? frågade jag, och fick till svar: Jaaa, J gjorde en massa coola trick! När J var tillbaka så berättade jag vad A just sagt , varpå J utbrast: Ha, du! Jag står till och med på händer!!!

Begivenheten äger rum på biografen i byn, och den här mamman är spänd av förväntan inför framträdandet... och lite nervös!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad coolt. Kan tänka mig att du är stolt. Hur ska du hålla dig från att inte börja gråta under framträdandet?
    Jag bölar lite på lucia på dagis, kan tänka mig om Filippa gjorde något solo och i den omfattningen. Duktige killen.

    SvaraRadera
  2. Lugn, det kommer gå så bra så. Du vet ju att J både har mossi och pappsen att brås på vad gäller dance moves...
    //sis

    SvaraRadera
  3. Wow! Stå på händer gör ju inte ens Måns!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)