tisdag 9 februari 2010

Vad hjärtat är fullt av...

...passar inte alltid att skriva om offentligt! Därför har jag lite svårt att komma på nåt att skriva om just nu. Sorry...

Hade i alla fall turen att ha två ungar som längtade efter mig idag:-)
Dom var med pappa på skidskolan under kvällen, och när dom kom hem hade jag ordnat lite go´fika. J stod i dören och ropade: "Mamma skynda dig hit och krama mig, jag kan inte vänta längre!!!" Sånt gör inte ont att höra och får en raska på ganska ordentligt! Ett par minuter senare kom A in med samma typ av önskemål:-)
Kör, teckenspråkskurs och vanliga kvällsmöten börjar ta ut sin rätt - barnen tycker att jag är borta för många kvällar... Det känns lite sorgligt.

På torsdag slutar jag tidigt. Då blir det vi-mys och inget annat på hela eftermiddagen och kvällen! Så det så!

Idag väntade en present i köket från min älskling...

En fin mugg.

Den gjorde mig glad!

3 kommentarer:

  1. Min hjärna är full av frågetecken och funderingar om olika saker.
    //Leffe

    SvaraRadera
  2. Nåt jag kan hjälpa dig med...?

    SvaraRadera
  3. Låter som dina pojkar verkligen tar hand om dig. Jag förmodar att det beror på att du tar hand om dem oxå. Underbart och gör mig varm i hjärtat idag.
    KRAM

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)