måndag 18 januari 2010

Svårt!

Vad svårt det är att blogga! Trodde att jag skulle ha massor att skriva, bara jag satte igång, men så är det visst inte?! Om inte barnen eller maken gjort nåt speciellt, eller sagt nåt kul så har jag inget att skriva om... Betyder det att jag är en tråkig person? Eller att jag lever mitt liv genom andra? Tragiskt! Får kanske börja föra bantningsdagbok här - för att VERKLIGEN vika ut mig!!!

Jag är för övrigt på ett strålande toppenhumör idag:-/ Märks det?

Nu går jag och drar nåt gammalt över mig! Go´natt!

1 kommentar:

  1. Åh, det är ju precis detta som är att blogga vännen. Det där med att vika ut sig är ju så mycket yta att ingen orkar med som passerat 23 =)

    Underbart och vad gött du är på toppenhumör.
    Puss

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)