torsdag 21 januari 2010

Spelhåla.

Spelade "Lattjo på tippen" med killarna ikväll, ett lite skojigt familjespel med uppgifter, uppdrag och frågor av olika slag... Vid ett tillfälle skulle jag, för att vinna kortet, slå en 4:a, 5:a, eller 6:a på tärningen. Jag slog förstås en tvåa och uttryckte väl nåt som hör hemma i kiss-och-bajs-branschen. Med bekymrad ton sa J:

Jag trodde verkligen att du skulle palla det där, mamma... Jag trodde du skulle slå rätt siffra. Och jag trodde att du skulle kunna palla utan att säga "prutt"!

Ja, och där fick han tyst på mig! Värst vad han blev snusförnuftig då? A var förstås helt till sig av beundran för mitt ordval. Gott gry i den pojken;-)

Äh, dom är helt underbara båda två, och dessutom febriga efter influensasprutan igår, så det blev en tidig helg den här veckan. Ok då, jag köper det!

För övrigt tappade J den andra framtanden för ett par kvällar sedan. Här är beviset. Stoltare glugginnehavare får man leta efter!

Good night!

2 kommentarer:

  1. Snyggt, perfekt att kunna köra in en klubba utan att behöva öppna gaddarna ju =)

    SvaraRadera
  2. Jomenvisst! Är han inte tjusig?! Vår pojke börjar verkligen bli en tandlös liten gubbe! En helt underbar sådan;-)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)