onsdag 27 januari 2010

Snöstorm!

...ja men verkligen! När jag skulle åka hem och rasta Molly på lunchen höll jag på att köra fast inne på vår gård. Det hade inte känts bra att behöva ringa jobbet och säga att nån snödriva satt p för arbetsdagen... Nu stormar det 10 gånger värre, så att komma ut på vägen i morgon bitti borde bli spännande?!

Molly ja... I morse, just som vi skulle iväg till vår dagliga gärning allesammans, så smet HJ (räkna själv ut vad det betyder...)!!! Kände mig inom kort färdig för psyket, men lyckades på nåt fantastiskt sätt ändå få fast henne inom en rimlig tid, 10-15 minuter! Hoppas innerligt att det inte händer igen, för tanken på en påkörd hund efter E12:an lockar inte! Hon är söt och glad, men jäkligt stor, snabb och retlig när hon sätter den sidan till.

Tack Herre för falukorv! Tror jag får ta med en bit och ge mig ut med hunden på en stormsväng... Nån som vill byta?!

1 kommentar:

  1. Vägen till hundens hjärna går genom magen - det är enkelt, håll fast vid korven och lycka till.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)