lördag 5 december 2009

Rörande...


Säsongsavslutning på skridskoskolan i morse! I 10 veckor har traktens barn, under lekfulla former, haft förmånen att lära sig bli vän med skridskorna och isen. Fantastiskt! Det finns nämligen människor i vår by som, till skillnad från mig själv, ger av sin egen fritid för att andras barn ska få möjligheten till detta. Jag beundrar och värdesätter dessa människor enormt, ja det är faktiskt rörande! Den lilla tid jag får spendera i mitt eget hem är så dyrbar för mig, att jag då knappt kan tänka mig frivilliginsatser eftersom jag då vill jag vara med "MINA" och "MITT"... egocentrisk? Ja, kanske.... Kan hända förändras det med tiden, men för nu får det vara så, och jag känner en stor tacksamhet för att mina barn fått gå frivillig skridskoskola hela hösten, TACK!!!

1 kommentar:

  1. Jag ska nog eventuellt vara ledare för Mulle nu till våren. Hoppas någon förälder tänker så fint om mig.
    Klart du inte är ego.
    Avundsjuk jag blir på skridskoskolan.

    KRAM

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)