tisdag 1 december 2009

OK, jag gör ett försök!


Har ju tänkt det länge nu... att börja blogga! Ja, inte vet jag riktigt vad det ska handla om, men det är ju den 1 december idag och alltså en kanonbra dag att börja på, så varför inte... vad det ska handla om kanske jag kommer på vad det lider!

December kom, och så även snön... och det är väl i och för sig fint när älven knastrar av isen som håller på att lägga sig, och att se björkarna gnistra snötyngda i solskenet men...

...inte fullt lika kul att tvingas skrapa fram rutorna, och att bända upp de fastfrusna dörrarna på bilen...


Nåväl, ungarna njuter och är glada... och det är ju alltid nåt:-)

1 kommentar:

  1. Åh, vad snyggt! Jag ska faktiskt ändra min bakgrund och layout men har inte orkat ta tag i det. Jag ska försöka maila lite info när jag är hemma - är på jobb nu.

    KRAM

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)