lördag 4 september 2010

Jaktsäsong.

Då är den här.
Jaktsäsongen...
Det märker jag tydligast på att Peter är borta då jag vaknar på
lördag- och söndagmornarna, och att han somnar till "prime-timetelevison"
på lördag- och söndagkvällarna.
Klockan är nu 21:15 och Peter sover...
Jag är jägarhustru jag, tralala!
Men imorgon är det premiär för Bellman i skogen!
Det tycker tom jag är lite spännande!
Iklädd sin nya fina GPS-pejl ska han göra livet surt för hararna i Vindelskogarna...
Hoppas det går bra:-)
Grabbarna och jag ska nog försöka oss på lite skridskoåkning på förmiddagen,
och sedan har Alfons en pysseldate med mormor.
Vi får helgdagarna att gå också...
Jag är jägarhustru jag, tralala!

3 kommentarer:

  1. ursäkta, men skridsko?? på hösten??

    sv: jo jag valde en färg som i princip ser ut som min vanliga där den var som mörkast. :) så tråkig var jag. Jag vågade ju inte välja nå annat. haha! man kan ju ångra sig..

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande för Bellman. Hoppas det går bra! Själv har jag aldrig haft något problem med att få helgerna att gå... Fin bloggen blev!

    SvaraRadera
  3. sv: okej, men vad vet jag? hur ofta tror du jag åker skridskor? jag lärde mig åka när jag var liten sen har jag glömt det igen. haha. ungefär så ofta... blir nog mer när Pytte är i skridsko-åkar-ålder.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)