lördag 18 september 2010

Helg.

Äntligen helg!
Den är i sanning välkommen...

Ursprungligen hade vi planer på att åka till fjällen tillsammans med goda vänner den här helgen, men planerna ändrades... Först fick vännerna förhinder och drog sig ur. Vi bestämde oss då för att åka på fredagen i stället för torsdagen som vi först bestämt. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände men, en kombination av att pengar började tryta, väderprognosen var oroväckande, två ganska utarbetade vuxna, röstningssöndag, tappade sugar för att vi fick åka utan vännerna och att mitt onda i foten aldrig tycks gå över. Dra samman dessa faktorer, och vi iddes helt enkelt inte åka, utan planerade tillsammans med barnen upp en Lindgrensmysarhelg hemma istället.

Vi var på badhuset igår kväll, och idag är planen att inhandla en eller ett par legobyggsatser (allt beroende på om Alfons förmår göra ett val?!) kanske se en Madickenfilm (som ju är inspelad i Söderköping, där vi var i somras) käka lite god mat och godis osv. Kanske förljs vi alla åt ut i skogen imorgon, när Bellman ska tränas i skogen? Vi får se...

Tråkigt bara att vakna av Alfons röst i morse som sa...
"Pappa.... Jag mår illa...."

Käre Gode Guuuuud, låt oss inte få magsjuka nu!!!
Jag ORKAR bara INTE!!!


3 kommentarer:

  1. Oh no! Jag håller tummarna att ni slipper det!

    SvaraRadera
  2. hoppas ni slipper!!

    ni kanske vet redan nu om ni slapp?

    SvaraRadera
  3. Whisky? Kan funka även på barn =)

    Håller tummarna - KRAAAAAAM

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)