tisdag 7 september 2010

Host, host...


...vi hostar vidare här hemma!
Känns lite kymigt, då jag förstått att pedagognärvaron på jobbet lämnar
en hel del övrigt att önska:-(

Men, men... Mina barn är sjuka och då vill jag ta hand om dom. Kalla mig gärna
gammeldags, men sån är jag... Det ser dock lovande ut. Dom är piggare idag, och inga tecken på feber, så nu är det bara den efterhängsna hostan som måste bli bättre!


Vad beträffar gårdagen inlägg om städskåp, har jag kommit på en fiffig idé!
Jag ska banne mig vara lite "Pettson" och försöka ta fram en slang som inte tar just någon plats i städskåpet... det borde ju gå?!
Har en liiiiiiiten aning om hur det skulle kunna funka:-)


Lägger in en bild på Peter här eftersom han så sällan får vara med, och eftersom jag tycker att han är alldeles särskilt tjusig på den här bilden från i juli♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)