onsdag 8 september 2010

Holy smokes!


Idag gjorde jag visst två personer glada:-)
Vilken bra känsla det är då!
Zandra blev så glad att hon länkade till min sida,
vilket resulterade i kvartalsrekord i besökare!!!
Wow, liksom!

Nu är grabbarna på banan igen, äntligen!
Kändes lite osäkert i morse med hostan, men den har stillat sig under dagen så imorgon är dom fit for fight igen... Skönt! Jag vet att dom längtar tillbaka till skolan!
Lyckligtvis har jag kortdag på jobbet, så det blir kanske en ganska bra början?!

Ikväll var Johan och jag ute på en långrunda med hunden.
Helt plötsligt kastade sig hunden över, och bet tag i nåt som pep...
ja men det är ju klart att det var en råtta!!!
Jag höll fan på att dö!
Johan blev också rädd, fast mest för att jag skrek som en stucken gris!
Mina barn ser mig sällan springa, men då det händer vet dom att:
"Mamma har sett en råtta..."
Detta sorkår har det hänt åtskilliga gånger... I HATE!

Jag bävar inför hösten då det börjar storma och vina. Som ett brev på posten är det alltid nåt
litet äckel som lyckas hitta en väg in då...
Och jag känner det ALLTID på mig!

Det är lite synd att katten "har flyttat"...

Good night!


1 kommentar:

  1. det finns ju riktigt söta kattungar på blocket vet du. ;)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)