söndag 27 juni 2010

Längtar.

Nu är det bara ett par veckor kvar till semestern... Jag längtar så innerligt efter den nu!

Mamma och jag tog en liten tur till Norsjö idag, för att titta till morfar och mormors grav. Det såg ok ut där, så vi behövde inte plantera några blommor... Nästa gång vill jag ta med nåt som jag kan lägga där... en liten sten, prisma eller så... Vet inte varför - tänker bara att jag vill det.

Det är mysigt att ta en tur med morsan sådär. Man behöver egentligen inte säga så mycket om man inte vill, och vill man är det ju bara att prata.

Sen är det ju så himla kul att köra bilen... min NYA! Trivs verkligen jättebra med den! Nu ser den dock inte allt för fräsch ut, eftersom ca en miljon kamikazeflugor mött döden på vindrutan och regskylten där fram! Hade tänkt tvätta den ikväll, men fick ta itu med "Mount Tvätterest" istället... Det förbannade berget slutar aldrig växa! Tog en timme att vika skiten, bara för att inse att det som tvättats under eftemiddagen och kvällen var redo för att börja en ny berskedja...

Nu orkar jag inte tvätta bilen:-(

Jag vill ha semester NU!

1 kommentar:

  1. Åh så skön bild. Som jag saknar friska insjöar. Kamikazeflugor känner jag till, gissa hur många som väljer tåget som sista anhalt för livet?

    Puss o kram och semester är GÖTT.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)