torsdag 3 juni 2010

His and hers!


Skön eftermiddag.

Peter hade påbörjat middagen då jag kom hem, så i princip var det bara att sätta sig till bords. Ljuvligt, med tanke på min hungerstatus. Har börjat med pulverhelvetet till lunch igen, och inser att det är bättre att äta "inget" än "lite"... Har väl varit lite halvhjärtat engagerad, men tror att jag får göra en kraftansträngning till med omelett till frukost och pulver resten av dan. Det verkar ju funka för mig! Dessutom har två ungar, de senaste veckorna, frågat om jag har en bebis i magen!!! Hur ironiskt är inte det. Aldrig har jag fått den frågan förut, åsså går man ner 10 kg och ser plötsligt gravid ut?!

Nä! På´t igen!

Nåväl, efter middagen skulle Peter klyva ved, och jag skulle ta en promenad med Bellman. Jag gjorde oss lite kaffe och serverade det i dessa!



Men hallå! Hur gamla är vi egentligen?




Så här ser för övrigt Bellman ut varje morgon som solen lyser in på en fläck i köket! En mycket varm och söt valp! (Visserligen 20 kg tung nu... men ändå!)

Good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)