måndag 14 juni 2010

Klart det gick bra!


Johan hade en verkligt trevlig fritidsresa! Och jag är glad att jag fick uppleva den med honom.
Till en början delades alla barn in i grupper och fick sedan gå igenom ett antal samarbetsövningar. Mycket bra övningar som inspirerade mig till nya utmaningar på nästa barnkalas!
Efter mat var det dags för fiske om man var sugen på det, eller lek, stoj och minigolf!
...men det alla barn väntade på var att få BADA!!! Värden höll på hela förmiddagen med att värma upp badtunnorna. Knappt hann pedagogerna säga "NU" förrän ett fyrtiotal barn trängdes i de båda tunnorna. Oj, vad de njöt! Men... några var djärvare än så och plötsligt var det ett stort antal barn som badade i den ISKALLA sjön!
Jag visste ju att min son skulle vara en av dom, och det var ju också därför jag ville med för att ha koll på honom. Han hade säkert överlevt utan mig där -men jag är glad att jag var där! Han tar sig ju som bekant gärna "vatten över huvudet"... Ja, och då kunde jag bara dra upp honom!
Han och hans kompisar fick vara med om en fantastisk dag med de allra bästa förhållanden i väder och vind!
Tack fritids!

1 kommentar:

  1. = )
    Underbart och vad nice att även du fick massor med inspiration och glädje.
    Kram

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)