tisdag 29 juni 2010

Boring:-(

Idag slog jag till och köpte en god glass till efterrätt... Texas Pecan! Smakar smaskens försås, inte sant?!

Ja, det skulle väl de flesta tycka... Dvs alla utom 75% av min familj!!!


Johan: Eeeh... vilken konstig glass. Den är eeeeh... inte så god?!

Peter: Yeah, thats my boy!

Alfons: Jag gillar bara det vita (vaniljen)! Jag har ju sagt att jag BARA gillar jordgubbsglass! Kan du aldrig köpa jordgubbsglass? Gör det nästa gång!

Peter: Ja, Alfons det kan vi faktiskt göra!


Likadant låter det så fort man försöker överraska med nåt mumsigt nytt... "Vad är det här för nåt?... Vad mycket gegga det är i det här... Vilken konstig färg det här har.... Vilken underlig blandning... Tack men jag vill nog inte ha..." osv

Jag ska fan köpa värsta Ben and Jerrys glass till MIG SJÄLV bara! JÄMT! Och värsta gobullarna också för den delen!

Sen kan dom sitta där med sin vaniljglass och kanelbulle och tråka sig!!!

HA!

(Nämde jag att jag borde banta igen...?)

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Så himla kul. Köp någon billig glass till grabbarna och sen köper du finglassen själv. Det är ju bara att tacka och ta emot!

    SvaraRadera
  2. Dom kan väl om inte annat käka is? eller dricka saft? haha

    Sv: Jo det känns förbaskat tungt just nu. både fysiskt och psykiskt. men det är bara att bita ihop. vet inte ens hur jag skulle kunna gå tillväga för att bli sjukskriven. vi får helt enkelt stå ut, bara 13 st arbetspass kvar. sen är jag ledig oavsett vad försäkringskassan säger.

    Måla om rummet vill jag hinna göra så man kan ställa iordning, istället för att ha saker i kartonger. jag måste köpa en byrå för att kunna lägga in bebiskläderna där. har inte hunnit tvätta upp dom än. (känns inte så lönt om dom lix ska ner i kartonger igen...)

    Tack för att du bryr dig! kram

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)