söndag 9 januari 2011

Narnia

Idag gick hela familjen på bio!
Det var farmor som bjöd oss, och vi valde att se Narnia i 3D med svenskt tal.
Filmen var jättebra tyckte både barnen och vi.
Kanske var den aningen för lång för Alfons, som hade lite svårt att låta bli 
biostolens "vippfunktion" mot slutet...

Jag har aldrig sett en biofilm i 3D förut, och trodde egentligen inte att det
skulle vara så märkvärdigt. Jag har nått vagt minne från tonåren, då hela svenska folket bar
pappersglasögon en lördagkväll för att se "Monstret i lagunen"
eller vad den hette, och att det inte var särskilt imponerande...
Men detta!!! Wow vad läckert det var med effekterna på bio!
(Stort minus med en RÅTTA som kom springande rakt mot kameran så jag nästan dog!)
Kan verkligen rekommendera både filmen och 3D!

Åsså är man ju så OTROLIGT cool i brillorna;-)

Huset känns tomt utan Bellman... Vi saknar honom!
Han verkar dock ha kommit väl tillrätta i sitt nya hem, och det känns ju bra!
Nya hussen har en blogg som du kan läsa här!

Imorgon börjar allvaret igen...
6:15 förväntas jag vara på plats. Jag undrar om jag vaknar i tid?
...eller om jag ens kan somna ikväll?

2 kommentarer:

  1. Jag skickar många många många varma kramar till dig inför morgondagen. Kärlek!

    SvaraRadera
  2. När Linnea blir större så ska vi också se 3D bio.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)