fredag 28 januari 2011

Jag har det för bra!

Min man...
han är verkligen helt underbar♥

Fredagstrött kom jag hem från jobbet vid 16:40-tiden, och vad tror du väntade?!

I badrummet hade Peter tappat upp ett skumbad, tänt massor av ljus, lagt ett par cider på kylning
och ställt in en bukett rosor i olika färger:-D

TILL MIG!!!

Jag hade inte varit hemma mer än en och en halv minut förrän jag låg i plurret och jäste,
och under tiden fixade han middagen!

Jag har det bättre än jag förtjänar!

♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Allra käraste syster!
    Det låter härligt och precis vad du förtjänade.

    Miss you!

    //sis

    SvaraRadera
  2. Mmmmyyyyyysssssss!!! Tänk vad de kan,våra män!

    SvaraRadera
  3. Han är underbar! Men det är ju du oxå! Njut av varandra. Kram

    SvaraRadera
  4. Oh1 vad avis man blir. Njut av denna stund och din man. Fantastiskt härligt! Det är du värd. Kramis Jess

    SvaraRadera
  5. Åh,det lät ju helt underbart! Vilken härlig start på helgen.Kram IJ

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)