fredag 21 januari 2011

Kors...

...vad trött jag är!

Arbetsveckan är till ända, och den har gått bra.
Medarbetarsamtalet, som jag fruktade, gick helt OK. Men visst, det är jobbigt
att sitta och försöka lyfta det man är bra på och vad det är man behöver utveckla.
Ironiskt nog är det lättare med det senare...
Med tanke på att jag varit sjukskriven torde väl inte min lön lyftas med så många spänn i år, men nästa år kanske jag är "Superpedagogen" och håvar in storkovan;-)

I helgen väntar födelsedagsfirande hos mamma, och middag hos goda vänner.
Det blir alldeles säkert trevlig!
Hoppas bara att alla baciller från den magsjukeepedemi som härjar på jobbet,
gjort en STOOOOR lov runt mig... Har gått hårt åt handspriten kan jag lova!

Ha en alldeles under bar helg kära du!

1 kommentar:

  1. ja jag vet inte riktigt vad dom tänkte när dom gjorde om tecknen. eller jo. jag vet det jag har läst om.. men det make's no sense at all...

    varför kunde dom bara inte ha låtit det vara som det var??


    tack! jag är väldigt partisk iofs men jag måste nog säga att hon är den sötaste tjejen i hela världen.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)