torsdag 11 november 2010

Mys!

När jag hämtat barnen idag, så stannade vi ute på gården
och åt mellis där!

Färsk Lingongrova och varm saft.
MUMS!

Nu får Alfons ordet:

Johan och Jag fikar med alla kläder på sig, för vi var ute.


Jag dricker saft. Det är snö så man måste ha kläder.
Mina är alldeles nya.


Johan dricker varm saft. Gottigotti!


Vi har gjort en snölykta.
Snöbollar hedde vi runt, åsså en på mitten.
Mammi satte dit ett ljus.

Sen gick vi in!

Tack Alfons,
det var en fin eftermiddag tycker jag♥

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktig mysdag!

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt. Mot mitt fönsterbleck smattrar regnet som vanligt, fönstret står öppet och ute är det plusgrader och svartare än svart.
    Gissa om jag gärna hade varit hos er och druckit varm saft och sedan ätit god gryta, lagt pussel och pratat strunt.
    KRAM vännen, KRAM

    SvaraRadera
  3. åh så mysigt. synd att slobbarna aldrig blev av då vi var där. vi kommer gärna igen och myser med er!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)