fredag 19 november 2010

Friday!

Det här med att vara sjukskriven har, i mitt fall, lett
till lite av "sommarlovssyndromet"...
En del av "sjukdomsbilden" har ju varit att jag har svårt att komma i säng.
Väl där somnar jag för det mesta, men jag har svårt att komma till skott!
Nu när jag varit hemma har det inte precis blivit bättre - snarare tvärt om!
Följden blir förstås att jag är OÄNDLIGT trött på morgonen, och i morse tror jag faktiskt
att jag tog ett personligt snoozrekord... 1 timme, och ja, det blev bråttom att få i barnen frukost och komma i tid till skolan... Men vi hann:-)
Till veckan blir det tuffa läggtider för undertecknad...
Inget CSI 22:55 följt av nån fånig amerikansk skrattmaskinsserie!
Den 30 november är planen att börja jobba igen, så nu krävs karaktär!

När jag lämnat barnen i skolan, badade jag Bellman, så nu är han helgdagsfin!
Nu ligger han på hallmattan och gnager på
belöningsbenet!

Idag ska pojkarna och jag hälsa på hos Maria och FinHelmer!
Det ser vi MYCKET fram emot!!!

TGIF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)