söndag 1 augusti 2010

Visst nappar det!


Jag hade en date med världens bästa Peter ikväll! Vi var vid Dammsjön och fiskade...

...och fikade!
Det var bara andra gången jag provade på flugfiske, men jag tror att
jag börjar närma mig den rätta knycken. Det är ju jätteroligt men svårt, och den här kvällen var en blåsa på tummen det enda jag fick med mig hem!
Peter, däremot, drog upp den här snyggingen!
Den halstrades över öppen eld då vi kom hem, och intogs på toast med en cider till.
Det blir väl nästan inte bättre än så:-)

4 kommentarer:

  1. Det både låter och ser härligt och mysigt ut!

    SvaraRadera
  2. Men hej... gissa vad som ligger i bagaget på min bil? Mitt flugspö! Kanske man ska köra upp ändå...
    Anlände till Sverige idag och sitter just nu hos goda vänner i Gävle och uppdaterar min försummade blogg. Inte lätt att blogga utan el, utan uppkoppling, internet eller mottagning ute på en ö i Finska skärgården =)

    KRAM och UNDERBART är det allt att fiska.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)