tisdag 24 augusti 2010

Du där...



WOW!
Mer än 1000 gånger har det hänt att man gått in på min blogg och kollat!
HÄFTIGT!!!
Men... Vad nyfiken jag blir...
Vem är du egentligen?
Jag kan se att sådär en 3-10 personer kikar in varje dag,
och några av er brukar skriva en kommentar men...
Kan du inte göra det den här gången?! Snälla!!!
Det vore så väldans kul att få en bild av vem du är som läser det jag mumlar om.
Du ska veta att det gör mig så glad att se att du faktiskt varit här:-)
Tack för att du tittar in!
KRAM!

10 kommentarer:

  1. Att jag läser har du nog förstått, sen vi blev vänner på facebook. Men visst vill man veta vem som läser. Vissa vet jag, men en del har jag ingen aning om. Fascinerande det här med bloggande egentligen, att man skriver dagbok för omvärlden...Kram

    SvaraRadera
  2. 1 000 gånger? Coolt
    det är ju mycket ju

    SvaraRadera
  3. Jag är en medelålders norrlänning som bor i Skåne ;)
    //sis

    SvaraRadera
  4. Hej Camilla! Jag är Marja, mamma Birgittas scrappkompis, som läser din blogg regelbundet. Fick adressen av Birgitta för att få se er fina hundvalp. Gillar det du skriver om och alla underbara bilder. Kram.

    SvaraRadera
  5. Ja, och att jag är en medelålders norrlänning som oxå bor i SKåne det vet du ju redan. Men jag har verkligen inte varit in på din sida på mycket mycket länge. Dax att uppdatera....

    PUZZ på dig. miss u

    SvaraRadera
  6. Hej Camilla !
    Jag är en av dina trogna bloggläsare.
    Tycker att det är så roligt att få läsa om dej å din fina familj.Å få se alla vackra foton.....
    Saknar er alla jättemycket!
    Kram från Carina

    SvaraRadera
  7. sv: jo vi får väl snusa på den nu istället för bebis tills vi får snosa bebis. då har den våran lukt sen :)

    SvaraRadera
  8. Å jag ibland :)

    Sara ( 1 av erikmammorna)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)