söndag 29 augusti 2010

Tack!

Vad roligt att ni gav er till känna kära bloggläsare!
Några av er är ju gamla kändisar, och några av er var en överraskning för mig...
Likväl är ni lika välkomna allihop:-)
Kommentarerna känns som den där extra kryddan, då jag skriver,
så TACK för att ni kommenterar!
♥♥♥
På begäran av min man, kommer här en liten kavalkad med Bellmanbilder, tagna vid en av mina och Johans långpromenader med honom.

A boy and his dog!
Stilig och kaxig så det förslår...
Vi stötte på en tjur (eller kanske ko, vad sjutton vet jag... stor var den) i en hage efter vägen,
Bellman skällde och morrade som en tok men...
...så jäkla kaxig kanske man inte är då det kommer till kritan;-)
Ha en skön söndag!

6 kommentarer:

  1. sötvovven. har han gjort nå spännande hyss på sista tiden då?

    SvaraRadera
  2. sv: jo när det gör ont och jag ska försöka slappna av och tänka på något annat så får jag alltid en bild i huvudet på när Min Daniel håller i Pytte för första gången. det får mig lugn och på rätta tankar igen.


    BusBellman..

    SvaraRadera
  3. Ha ha, tycker husse att det blivit för många "kreativa" förslag för att stävja Grahams hyss? Men det är bra med sötfotokärlek kompensation, jag köper det =)
    Han är SÅÅÅÅÅÅ Fin! Speciellt på sista fotot =)

    Ett tips, kor har ofta minst fyra "penisar" som sitter där under medan tjuren har en. Dessutom kan kor simma =)

    KÄRLEK <3

    SvaraRadera
  4. Vad fina dom är, både pojken och vovven!

    SvaraRadera
  5. Jag läser och läser och läser och läser och läser och läser och läser (vill ha godis) och läser och läser och läser och läser och läser och läser och (Hälsa alfons) läser och läser och läser och läser och lä (..och Johan) ser och läser och läser och läser och läse (hälsa Peter också såklart) r och läser.

    Lita på att jag läser ditt mumlande och ordsnurrande=) rolig läsning jag läser

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)