tisdag 10 augusti 2010

Hjärtat smälte....


...när jag såg Johans leende då han fick syn på Alfons långt borta på vägen,
vi hade varit på en lång promenad Johan och jag. Och, fast han är lite gruffig ibland, är Johan väldigt förtjust i sin lillebror!


Hjärtat smälte ännu en gång...

...när jag såg Alfons leende då han förstod att Johan skulle med till fritids imorgon. "Jag älskar imorgon, för då ska jag leka med Johan på fritids"! Fast han är lite retlig ibland, är Alfons väldigt förtjust i sin storebror!


TACK OCH LOV!!!


♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Åhhh! Vilken fin familj du har! Jag önskar jag kunde följa med till fritids och se alla de fina Tjorvarna! :(

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!
    Mmm... jag tycker MYCKET om dom även om dom (särskilt A) skickar mig på känslomässiga berg-o-dalbanefärder varenda dag! Man skulle ju ALDRIG vilja byta bort dom!
    För övrigt verkar "de fina tjorvarna" ha kommit till ro bara bra vad jag kan se:)

    SvaraRadera
  3. åh vad gulligt!

    sv: "ibland"?? haha

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)