tisdag 20 april 2010

Trött, trött, trött...

Jag ser ju att ni är några tappra som går in här varje dag och läser, men just nu så levererar jag inte särskilt mycket... Är så överdj*#&a trött och inspirationslös att jag inte förmår skriva just nåt...

Bellman har det bra - verkar ta ut svängarna mer och mer, och börjar påminna om en obstinat tonåring i mångt och mycket. Typ : låtsas inte höra när vi ropar, går upp på övervåningen vid första bästa tillfälle osv. Hans nya svit har fungerat bra. Igår hade han dock lyckats få upp grinden, så nu har den även ett lås (!) en riktig Houdini den där jycken!

Valpkursen verkar lovande. Vi fick lite tips och idéer att träna hemma och det ska bli kul att fortsätta! Livet med hund(valp) tar ju en del tid i anspråk, vilket kan vara en bidragande orsak till att bloggen inte uppdateras allt för ofta just nu?!

Jag är så glad för er som läser, så håll ut kära ni, ge inte upp på mig ännu... Jag ska komma igen!

3 kommentarer:

  1. Oj vad kul. Jag har alltid velat gå på valpkurs... men vi behövde aldrig det. Även om han är lite "wild and crazy" så verkar han ju väldigt smart! Jag tror att ni har igen tiden ni lägger på Bellman som valp när han blir äldre. Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Ni gör det bra. Tio djupa andetag. :D

    SvaraRadera
  3. Han låter som en helt vanlig ordinär valp i mina öron. Kommer att bli super. Och klart vi är "tappra" - vi gillar dig/ er.

    PUZZ

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)