torsdag 31 mars 2011

Torsdag...

Detta väntade hemma på mig, en helt vanlig torsdag, då jag slutade 17:15

Fick ett glas vin direkt!


Peter hade gjort färsk röding i ugnen och en jättegod sallad!
Pasta och sås till det!
Bortsett från att Marie hade gjort ljuvliga biffar på jobbet, som jag inte kunde stå emot,
och pastan + vin  till middagen, så har bantningen gått rätt så bra i veckan,
och det jag åt idag var ju i alla fall LCHF 
 (bortsett från pasta och vin då...)

Maten var wunderbaar man kan inte annat säga än:

Sedan ställda han förstås upp på att posa för mig och min nya kamera...
...ja, så att jag får träna lite på porträttbilder;-) 




Am I the lucky one, or what?!

4 kommentarer:

  1. Uhum! Brätta något mer om mig själv här på din blogg.....
    Peter

    SvaraRadera
  2. Plötsligt händer det!!! En annan väntar fortfarande på Trissvinsten ;)

    Fast jag är ganska lyckligt lottad jag också, Maken jobbar
    Lillen sover
    Jag har tryckt i mig kaka, choklad och te

    Imorgon är en annan dag...

    Kram
    sis

    SvaraRadera
  3. du har en riktigt bra karl där du! min vill inte ens att jag får fota hans ögon med min kamera...

    kanske om vi köpt en riktigt bra kamera så hade han ställt upp som modell :)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)