fredag 4 mars 2011

Kick off!

En eftelängtad fredagseftermiddag är här!
Den bästa stunden på hela veckan tror jag... när hela helgen ligger framför en!
Jag hämtade pojkarna vid kvart i två, och sedan drog vi till kondis för att köpa hem lite smarr!
Grodbakelse till Alfons, Marängtjohejsan med moccakräm till Johan och en semla till mig!
Jag kan inte tänka mig ett bättre startskott på sportlovet.
Peter och pojkarna har ledigt hela nästa vecka, och jag är tok-avis...
men GUUUUUD vad jag unnar dom den ledigheten!

När grabbarna fick veta att dom flesta yrkeskategorier inte har sportlov,
bestämde dom sig snabb för att bli lärare:-D

Nä hörru...
Nu ska jag skynda mig till helgen;-)
Ha en bra en!

4 kommentarer:

  1. Härlig tallrik! Själv ska jag äta lite kakrester från gårdagen och dricka en kopp te. För övrigt har lille D nu lärt sig säga "Mamma te" :)

    //Sis

    SvaraRadera
  2. Naaaw! Mosters gryn!!! Tänk att han snart kommer att babbla öronen av er:-)

    SvaraRadera
  3. haha! sötnosar. dom är ju smarta ju!
    vem skulle inte vilja ha lov som vuxen!?

    SvaraRadera
  4. Mmmmmm jag vill ha semlan!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)