torsdag 17 mars 2011

Till dig, Lillis:-)

Elvis in the house...
Den här målningen har vår kompis Robert gjort.
Jag fick köpa den, och har för avsikt att ge den till min lillasyster vid tillfälle!

Lillis: Då kan du sitta och titta på den när du lyssnar på "In the ghetto";-)

Robert jobbar på mina barns före detta förskola.
Killarna följde med idag, då jag skulle hämta tavlan, och vi gick ett varv
 i huset och hälsade på alla fina pedagoger som finns där...
Alla var tyvärr inte "hemma", men många fick vi träffa.

Det gjorde mig på så gott humör!
Pojkarna var alldeles nostalgiska då vi satt i bilen på väg hem,
och förklarade att dom längtade tillbaka till
"dagis" och allt kul dom fått göra där!
"Å inga läxor fick vi heller..."

Jag längtar också tillbaka!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Wow vilken talang! Ursnygg! :)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att få se detta "...on a cold and grey Malmö-morning..."

    I love you too much!

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)