tisdag 8 mars 2011

Sportlovslycka!

Mina pojkar är lyckligt lottade, då deras far är lärare och således har sportlov tillsammans med dom!

Redan i helgen började dom med att åka på skidturer och har fortsatt på den banan.
Idag for dom till Gammlia där dom åkte skidor i spåret, och besökte den pågående sameveckan.
Det åts souvas, slöjdades och klappades renar!
Men det som troligtvis toppade dagen var, att de Nintendo DS-spel som pojkarna sparat till och som vi beställde förra helgen, kom idag!
Då vi tvingades sälja vår hund, fick pojkarna en rejäl grundplåt som en liten tröst, till spelen
och dom har sparat till resten själva!

Nyss hörde jag följande konversation:
Johan: Jag klarade bana tre! Jag klarade bana tre!!!
Alfons: Wooooow! Du har klarat bana ett, bana två och bana tre på bara en kväll!
Johan: Jag vet! Att jag är bra!!!

Skönt att känna så!

Imorgon ska det visst pimplas!

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren. Testa det var otroligt gott.

    SvaraRadera
  2. Härligt sportlov killarna har! Vi längtar tills vi kommer i sommar, vecka 32 var det ja! =)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)