tisdag 18 maj 2010

Det går åt rätt håll...

...tror jag i alla fall?!

För dig som kan vara intresserad, så har Johan inte haft så värst ont i magen idag, och inte heller har han haft nån feber att tala om, så det verkar ju bli bättre! Däremot rinner det han äter fortfarande rakt igenom honom, och matlusten var fram till middagen lika med noll! Vid middagen käkade han dock en potatis, köttbullar, sylt och sås. Han uttryckte lyckligt. Jag äter!!!

Farten på pojken har inte varit särskild hög. Han låg och såg tv eller spelade "Gamecube" fram till fyratiden idag, men då tog han sig en promenad med mig, mormor och hundarna och verkade piggna till på kuppen...

Vi blir förstås hemma ett par dar till, tills vi ser att ungen får behålla maten, och som moder kan jag säga att det funnits värre dagar att VAB:a på! Idag var det högsommarvärme med ca 25 grader, så jag passade på att pula lite i trädgården mellan vätskeportionerna till Johan!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag...

Go´natt!

2 kommentarer:

  1. SV: Hon ville att jag skulle äta järntabletter för mitt blodvärde var lågt. Jag tar hellre en tablett varje dag (om jag mår bra av det) istället för att äta något mer. min aptit är inte densamma längre. äter bra på jobbet men sen har jag ingen lust på kvällarna...

    Hjärtslagen har legat kring 140-145 hela tiden. Men det låg iofs min systers son's hjärtljud på också... Men man vet aldrig ;)

    SvaraRadera
  2. Låter bra att killen är på bättringsvägen =)
    Skönt m värme. Skicka lite hit oxå. Kram

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)