tisdag 12 april 2011

Så himla trevligt!

Maria och Maria, som jag länge längtat efter att få en fikastund med,
kom förbi en sväng idag! En vanlig tisdageftermiddag, blev plötsligt väldigt trevlig:-)

Maria och Sixten.


Maria och Helmer.
(Tyvärr lite suddiga...)


Helmer, som blivit betydligt större
sedan jag såg honom sist!


Sixten, som jag bara träffat en gång tidigare, då han  låg nerbäddad
i vagnen. Roligt att få träffa "hela" honom!

Jag är ju ingen bagare, så jag köpte med lite fika från Konsum.
Lyckligtvis hade Maria T bakat en smaskig kaka och det var betydligt bättre!!!
Men kladdkakan jag köpt, gick också ner:-)

Tack för besöket, fikat och de vackra tulpanerna!
Välkomna igen, kanske när solen värmer altanen?!

4 kommentarer:

  1. Tack själva! Himla trevligt att få träffas! Krama barnen från mig!

    SvaraRadera
  2. Härligt med besök. Maria o Maria med varsin liten kille och nästan samma frisyr. Riktigt roligt även för oss läsare =)

    SvaraRadera
  3. Ja det blev verkligen en trevlig tisdagseftermiddag! Det måte vi göra igen, altanen nästa gång?! Ni hade det så fint och mysigt! När jag kom hem möttes jag av en mindre trevlig överraskning...Simon hade fått magsjuka!!! Usch, hoppas verkligen jag inte fick med mej nån stygg-bacill till er?!
    Många kramar! /Maria T =)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)