onsdag 27 april 2011

Nåt som gjorde mig glad :-)

...och ganska rörd!

Idag fick jag besök på jobbet, av en fin "liten person" som jag träffar då och då i min dagliga gärning.
Hon kom in på avdelningen med sin mamma för att
överlämna en sak som hon tillverkat...
...TILL MIG!



Fatta att man blir rörd!

Hon måste ha jobbat länge med detta fina armband, gjort av
70-80 knappar trädda på en piprensare?!
Oerhört fiffigt, och väldigt fint och speciellt!
Det är kanske lite för stort för att använda dagligen, men det kommer absolut att
få pryda min arm vid nåt festligt tillfälle!!!

Tack så väldigt. väldigt mycket :-) ♥

1 kommentar:

  1. Åhhhh, du är älskad! vilken underbar present - någon som verkligen förstår ditt värde.
    Vilket jobb, konst på hög nivå.

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)