lördag 10 juli 2010

Semester!

Äntligen!
På torsdagen, mitt på dan, stämplade jag ut!
Nu har jag semester!

Kunde inte få en bättre start, för då jag kom hem väntade fina vännerna K och A med sina barn. Peter hade fixat lunch - lax färsk från röken och andra härliga läckerheter. Ett glas vin i handen och semestern var igång!
En riktigt härlig rosenbukett hade A och K med sig också... se bara!
...maken till vackra rosor tror jag aldrig jag har sett!

Vännen K med barnen.
(Lyckades visst inte få med vännen A på nån bild...)

Barnen var angelägna att uppsöka ett smultronställe som Johan och jag hittat dagen innan, och vad sjutton... Är det sommarlov är det klart man ska plocka smultron så vi gav oss iväg.












Alfons med smultron på strå!












Alla grabbarna plockade ivrigt... nån trädde på strå, nån åt med god aptit!









Johan var noggrann som sjutton då han trädde upp sina smultron på stråt! Inte ett smultron lämnades kvar på stället:)










På eftermiddagen tog jag en låååång tupplur med täcke och kudde på studsmattan... Så himla skönt! Semestern har börjat och jag har för avsikt att ha det riktigt bra♥
GLAD SOMMAR ALLA!
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Jag ser att ni vistas i riskområdet för avtståndet till rälen. Var försiktiga =)

    Du gumman! Ha en SJUKT skön semester! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahahahaaaaa! Jag anade att du skulle se det, men.... Det är faktiskt ett brett dike mellan smultronstället och rälsen! Barnen får inte gå dit själva dock!

    Tack, jag tänker verkligen försöka!

    SvaraRadera
  3. Ok, då är jag nöjd =)
    Jag vet att du är en mycket ansvarstagande mor och skulle inte komma på tanken att misstänka att du släppte ut dem dit själva.

    Har en film om Bango jag kan skicka annars. Puss på er

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)