söndag 25 mars 2012

Fototriss - Utsikt

God söndag!
Veckans fototriss har temat
UTSIKT

Du som känner mig, vet att mitt vanligaste fotoobjekt är
just utsikten från vår trädgård... Men den trissade jag
för nåt år sedan så, den här gångne får det bli något annat?!

...bilder från sportlovet kanske!

Vi var i Gauto några dagar och en dag åkte vi
skoter upp på kalfjället. Första gången för mig och utsikten var
verkligen fantastisk. Man brukar säga att det tar andan ur en
och så var det bokstavligen!



Magisk upplevelse:-)

Fler utsiktststrissar finns att se här!


5 kommentarer:

  1. Vidunderlig utsikt.
    Ikke rart man blir litt i åndenød.

    SvaraRadera
  2. Det är så vackert uppe på fjället. Jag var i Lofsdalen förra veckan och hade ungefär samma sorts utsikt =)

    SvaraRadera
  3. Härliga vinterbilder, gillar trean.

    SvaraRadera
  4. Det ser riktigt mysigt ut, men är riktigt glad att all snö är borta sen länge här nu =)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)