måndag 9 maj 2011

Måndagkväll hos oss

Sedvanliga kvällsbestyr...
Middag (som visserligen var ruskigt lyxig!), läxor, disk osv...
Plötsligt vill killarna ner till älven och fiska!
Peter hakar på, för han vill börja riva bryggan.

Vi har det under stundom ganska idylliskt :-)
Alfons i motljus.

Alfons.

Johan

Peter tar itu med vår, mer än lovligt, murkna brygga!

Själv plåtade jag... tills batteriet tog slut!
(Kanske tur det, annars hade jag väl lagt ut ett tjugotal bilder är jag rädd?!)
Istället fortsatte jag med att plantera blomsterbönor som legat i blöt sedan igår!

En fin måndagkväll hos oss!!!

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha det så mysigt! Tack för erbjudandet(kameralån) men nu har jag hittat den... bland servetterna (?)

    SvaraRadera

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)