onsdag 10 oktober 2012

En sån överraskning!

 
Drabbad av urinvägsinfektion.
Inte så kul.
Och även om jag vet hur det är på jobbet och hur det kan strula till sig då nån är borta,
så gick det inte att "bita ihop" denna gång...
Jag stannar hemma, knaprar i mig penicillinet och hoppas vara på benen på fredag?!
 
Så finns det då fantastiska glädjespridare runt mig:-)
 
Plötsligt knackade det på dörren och där stod Carina!
Hon hade mig sig en sån fin överraskning!
 
Rosor i min absoluta favoritfärg
 
Och med hänsyn till att jag bör dricka mycket;-)
 

En flaska champagne!!!
 
Hade det inte varit för rådande tillstånd, hade jag nog tappat upp ett bad
och tagit med den här lilla godingen...
Nu får den bli min kompis till "Grey´s" ikväll och det känns minst lika bra:-)
 
Tack snälla Carina!
Känner mig redan lite piggare!!!


1 kommentar:

Det är så himla roligt att få kommentarer på inläggen, så lämna GÄRNA en :-)